Contact us in messengers or by phone.

whatsapp telegram viber phone email
+79214188555

Person Control

Pantieso

Зарегистрированный
Joined
Mar 30, 2016
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
private detective in Tbilisi
Good afternoon, I am a Spanish private detective and one of my clients asks me to carry out a check-up on a girl in Belarus and I would like to know what they charge for it to pass the budget on to my client. I would make the payments if the client is from agree or accept your quote.

Regards,
 
Original message
detective privado en Tbilisi
buenas tardes soy un detective privado español y uno de mis clientes me pide el realizar un control a una chica en Bielorrusia y quisiera saber lo que cobran por ello para pasarle el presupuesto a mi cliente yo le realizaría los pagos caso de que el cliente este de acuerdo o acepte su presupuesto.

Saludos,

Матушкин Андрей Николаевич

Президент IAPD
Staff member
Private access level
Full members of NP "MOD"
Joined
Jan 1, 1970
Messages
21,431
Reaction score
3,531
Points
113
Age
52
Location
Россия,
Website
o-d-b.ru
Pantieso said:
private detective in Tbilisi
Good afternoon, I am a Spanish private detective and one of my clients asks me to carry out a check-up on a girl in Belarus and I would like to know what they charge for it to pass the budget on to my client. I would make the payments if the client is from agree or accept your quote.

Regards,

Good day.
Today, we will respond to you in your email.
 
Original message
Pantieso said:
detective privado en Tbilisi
buenas tardes soy un detective privado español y uno de mis clientes me pide el realizar un control a una chica en Bielorrusia y quisiera saber lo que cobran por ello para pasarle el presupuesto a mi cliente yo le realizaría los pagos caso de que el cliente este de acuerdo o acepte su presupuesto.

Saludos,

Buen día.
Hoy, vamos a responder a usted en su correo electrónico.